מומחה לשיקום הפה

 

מומחיות שיקום הפה באה לידי ביטוי ביכולת אבחון, תכנון הטיפול וביצועו באיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על הנוחות, תפקוד ואסתטיקה אופטימאליים החל בטיפולים פשוטים כמו סתימות, כתרים הלבנת שיניים ועוד, ועד לטיפולים מורכבים הכוללים חסר שיניים נרחב, שחיקת שיניים בעיות סגר מסובכות והפרעות תפקודיות בפרקי הלסת, וזאת באמצעות גשרים, תותבות, השתלות ועוד. לא במקרה הכינוי לו זוכה המומחה לשיקום הפה הינו: "אדריכל הפה". המומחה למד לרדת לפרטים ולראות בכל מקרה את התמונה הרחבה.

מומלץ לקבל חוות-דעת של מומחה בשיקום הפה לפני כל טיפול דנטלי מורכב, כגון: שיקום ע"ג שתלים, טיפול במספר רב של שיניים, טיפול באזור קדמת הפה המהוה אתגר אסתטי ועוד.
במקרים רבים חוות -דעת מומחה מוזילה עלויות הטיפול.
המומחה לשיקום הפה מחויב למצוינות ולעדכון מתמיד בתחום התמחותו ובמקצועות הנלווים.


שימור שיניים או מומחה בשיקום הפה ?

תעודות הסמכה - מומחה בשיקום הפההחשיפה של מומחה בשיקום הפה לטיפולים מורכבים ביותר, כמו גם השליטה בספרות המקצועית, מביאה את המומחה להבין את הסיכויים לעומת הסיכונים בכל טיפול. בהתאם לכך המומחה הינו בר סמכא להחליט אם כדאי לשמר שיניים או שעדיף לשקם. מומלץ לקבל חוות-דעת של מומחה לשיקום הפה לפני כל טיפול דנטלי מורכב, כגון: שיקום ע"ג שתלים, טיפול במספר רב של שיניים, טיפול באזור קדמת הפה המהוה אתגר אסתטי ועוד כדאי לקבל חוות דעת של מומחה בשיקום הפה במקרים רבים חוות -דעת מומחה מוזילה עלויות הטיפול. המומחה בשיקום הפה מחויב למצוינות ולעדכון מתמיד בתחום התמחותו ובמקצועות הנלווים.

מה זה התמחות בשיקום הפה ?

עולם הרפואה המודרנית בנוי התמחויות בתחומים ספציפיים, ואף תת התמחויות. הצורך בהתמחות ספציפית נובע מהידע העצום הקיים היום שלא מאפשר למטפל לשלוט בכל התחומים גם יחד. התמחויות בתחומים ייחודים מתקיימות גם ברפואת שיניים. משרד הבריאות מכיר בהתמחויות ספציפיות, בניהם ההתמחות בשיקום הפה. מומחיות זו עוסקת בשחזור שיניים בכדי לשפר תפקוד ואסתטיקה ברמה הטיפולית הגבוהה ביותר.

מי רשאי לשאת בתואר "מומחה לשיקום הפה" ?

הלל ברוך מומחה בשיקום הפהמומחה בשיקום הפה הוא רופא שיניים המסיים את לימודי הדוקטורט ברפואת שיניים והמשיך למסלול התמחות בשיקום הפה, במוסד אקדמאי מוכר, במשך ארבע שנים וחצי שנים נוספות. עם סיום מסלול ההתמחות רשאי המתמחה לגשת לבחינות ההתמחות. רק מי שעמד בהצלחה בבחינות אלו זכאי לשאת בתואר "מומחה בשיקום הפה", המוענק לו על ידי משרד הבריאות. רק כמאה מכלל 8000 רופאי שיניים בישראל הנם בעלי תואר מומחה לשיקום הפה. ד״ר ברוך משמש כמדריך למתמחים בשיקום הפה (מומחים לעתיד) במרכז להתמחות בשיקום הפה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.


מומחה לשיקום הפה בירושלים

לקוחות מכל הארץ מגיעים למרפאת ד"ר הלל ברוך בירושלים לביצוע טיפולים מורכבים או תיקון טיפולים כושלים. ד"ר הלל נחשב לאחד המומחים הגדולים בארץ. כמובן יש גישה נוחה ואנו מקבלים באופן קבוע מטופלים מבית שמש, מבשרת ציון, מעלה אדומים וכל אזור ירושלים. מרפאתנו ממוקמת ברחוב קרן היסוד, 13 פינת רחוב לינקולן, בשכונת טלביה בירושלים