מאמרים

טיפול באפטות ופצעים בחלל הפה

אפטות הן פצעים קטנים ומטרידים בחלל הפה אפטות הן פצעים שיוצרים כאב, גירוי ותחושת שריפה. אפטות מופיעות לרוב בקרב צעירים בין הגילאים 20-40, אך סובלים מהן גם ילדים ומבוגרים מעל גיל 40. הפצעים מופיעים על פני פנים השפתיים, החניכיים, פנים

עוד מידע על ציפוי שיניים

ציפוי שיניים (Laminates). כאשר גוון השן הבסיסי כהה עקב מחלות , תרופות או פקטורים תורשתיים אנו יכולים להשתמש בציפוי שיניים (Porclain Laminate Vennersאו ). ציפויי השיניים הנם עלים דקיקים של חרסינה המודבקים לשן ובאמצעותם בידנו להשפיע על הצבע של השן.

רופא שיניים

טיפול שיניים הינו שירות, הדורש מעורבות גבוהה מצד הפציינט (הן בשל העלות הכספית המשמעותית שלו, והן בשל ערכו הבריאותי). כדי להחליט מיהו הרופא הראוי עבורך מבין ההיצע המגוון של רופאי שיניים, תידרש לבצע סקר שוק, ליזום, להשוות ולהשקיע לא מעט

ראיון עם ד"ר ברוך בעיתון

מרפאת שיניים מה אנחנו מציעים במרפאה ד"ר ברוך הוא מומחה לשיקום הפה, ואף משמש כמרצה למתמחים בתחום. מומחה בשיקום הפה הינו  רופא שיניים שסיים לימודי רפואת שיניים רגילים ולאחר מכן נחשף במשך חמש שנים נוספות  למקרים מורכבים במיוחד ולראייה כוללת

אפשר גם כשגדולים: על יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים בגיל שנה הן מתחילות לצמוח, סביב גיל 5 הן מתחילות להתחלף, וצורתן הסופית נקבעת סביב גיל 9. השיניים שבפינו, אלה שעונות להגדרה "עצם הפה" בתשבצים, נמצאות בפעילות יומיומית קבועה של לעיסה, ולא פלא כי חלים עליהן שינויים

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף ויתרונותיו ישנם מקרים רבים בהם ילדים, בני נוער ומבוגרים נזקקים ליישור שיניים, אך מה שמונע מהם לעבור את הטיפול זה הנושא של הבושה והמבוכה להסתובב עם פלטה או גשר (סמכים) אשר יהיו חשופים לעיני כל. החדשות הטובות

ראיון עם ד"ר הלל ברוך – מומחה בשיקום הפה

ראיון טלוויזיוני עם  מומחה בשיקום הפה ד"ר הלל ברוך בשיחה על טיפולים מתקדמים בשיקום הפה, באמצעות שתלים והנחיית מחשב, על רפואת שיניים זעיר פולשנית . נפתלי, מתרפא שעבר שיקום פה מלא במרפאה לשיקום הפה של ד"ר ברוך בירושלים, מעיד על

קרא עוד ←
השתלות שיניים – האם הם מתאימים עבורך?

השתלות שיניים כעת שחסרה לכם שן, אתם מחפשים את הטיפול שייתן לכם את התוצאה האסטטית והרפואית הטובה ביותר • כדי שתוכלו להחליט אם שתלים דנטליים מתאימים למצבכם, הנה המידע שאתם צריכים לדעת שתלים דנטליים, שורש השן ומה שביניהם התועלת המרכזית

קרא עוד ←
מהו הטיפול הטוב ביותר להלבנת שיניים?

הלבנת שיניים לחיוך שלך יש השפעה מיידית ובאופן תת-מודע על האנשים מסביבך. חיוך צחור נתפס כחיוך בריא, משרה תחושה של נעורים, משדר חיות, שמחה וחום. הלבנת שיניים היא אולי הדרך הקלה והנוחה ביותר לשיפור החיוך שלך, וכיום מוצעות דרכים רבות

טיפול בדלקת חניכיים

דלקת חניכיים דלקת חניכיים הנה מחלה הגורמת לפגיעה בעצם המאחזת את שורש השן. הגורם למחלת החניכיים הנו חיידק המצוי בפה ומסוגל להידבק לשיניים. המפגש בין החיידק למערכת החיסונית של האדם מעורר תהליכי דלקת במהלכם מופרשים חומרים הורסי עצם. לא כל

נקיון פסח גם לשיניים! מגוון טיפולים חדשניים להלבנת שיניים

טיפולים חדשניים להלבנת שיניים החיוך שלנו משפיע לא רק על איך שאחרים מסתכלים עלינו, אלא גם על הדימוי העצמי שלנו. שיניים לבנות ובריאות מעידות על מודעות לבריאות ובהחלט משאירות רושם טוב. הגוון של השיניים משפיע רבות על התפיסה שלנו את

קרא עוד ←
האם יש סיבה לחשוש מטיפול השתלות שיניים?

השתלות שיניים השתלות שיניים מהווים פתרון יעיל ונפוץ לשחזור שיניים חסרות . בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות הטיפול הן למניעת בעיות וסיבוכים והן לשמירה על האסתטיקה של השיניים. שתלי שיניים – מה זה בכלל? שתלים, הינם, למעשה, תחליף

קרא עוד ←
מה הקשר בין עישון לבין הצלחת טיפולי שיניים?

עישון גורם למגוון רחב של מחלות, ביניהן בעיות בבריאות הפה והחניכיים. נתונים סטטיסטיים ומחקרים שבוצעו בתחום מצביעים, באופן מובהק, על העובדה כי אנשים מעשנים נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה לסבול ממחלות חניכיים (דלקת חניכיים ונסיגת חניכיים), נשירת שיניים, איבוד עצם, פגיעה

כל השיטות הקיימות לציפוי שיניים – יתרונות וחסרונות

ציפוי שיניים חשיבות היופי והמראה החיצוני בעידן המודרני והמערבי, העלתה את המודעות לטיפולי שיניים אסתטיים בכלל ולציפוי שיניים בפרט. התפתחות הטכנולוגיה, לאורך השנים הובילה לפיתוח שיטות חדשניות וייחודיות, המאפשרות שינויים אסתטיים בשיניים ובחלל הפה – התאמת צבע, צורה, מנח ועוד.

מומחה לשיקום הפה ממליץ על 10 טיפים לשמירה נכונה על השיניים

שיקום הפה בעיות שיניים הן תופעה נפוצה, הגורמת לכאבים, לעגמת נפש ולפגיעה באיכות החיים ובמקרים קיצוניים אף להשתלות חלקן נגרמות כתוצאה מהזנחה או מהיגיינה לקויה. הבשורה הטובה היא שיש מה לעשות כדי לשמור על בריאות הפה והשיניים. ד"ר הלל ברוך,

הרמת סינוס באמצעות בלון

הרמת סינוס בלסת עליונה כאשר מתוכננת השתלת שיניים בלסת העליונה , פעמים רבות קיים צורך בעיבוי עצם, בגלל המצאות הסינוס בקרבת מקום. הסינוס הינו חלל מלא אויר המגביל כמובן, אפשרות לתמיכת עצם של שתלים. תהליך מילוי הסנוס בעצם מלאכותית לצורך