ד"ר הלל ברוך-רופא שיניים מומלץ בירושלים - השתלת שיניים ושיקום הפה

נעלם לכם החיוך מהפנים ? נפלו לכם שיניים ?  אתם רוצים לחזור לחייך ?
כאבי שיניים  לא רק כשאתם אוכלים ?
יש פתרונות טובים ויעילים !
צלצלו ותאמו לכם פגישת ייעוץ מקצועית עם ד"ר הלל ברוך 079-5805785
קרן היסוד 13 ירושלים

ד"ר ברוך הנו רופא שיניים בעל תואר "מומחה לשיקום הפה" מטעם המועצה המדעית של ההסתדרות לרפואת שיניים ומשרד הבריאות. בנוסף ד"ר ברוך הנו בעל תואר ראשון במדעי הרפואה מטעם האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת בן גוריון בנגב ותואר דוקטור לרפואת שיניים מטעם האוניברסיטה העברית והדסה בשנת 1988.

למעלה מ 30 שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים וממליצים

ד"ר ברוך מעודכן בספרות המקצועית לגבי הטיפולים, האבחון ודרכי הטיפול ומחויב לפעול על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בתחום רפואת השיניים. אנו משתמשים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מבחינת אמצעי אבחון וטיפול.

צלצלו ותאמו לכם פגישת ייעוץ מקצועית עם ד"ר הלל ברוך 079-5805785
קרן היסוד 13 ירושלים

השתלות שיניים מונחית מחשב

בהשתלות השיניים הנעשות אצלנו במרפאה בירושלים, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת מונחית מחשב. הנחיית המחשב מאפשרת לנו לתכנן את מיקומו של השתל במדויק, תוך התאמה לשיקולים אנטומיים, אסתטיים ותפקודיים. תכנון קפדני, המתחשב בכמות ובטיב העצם ,מאפשר לנו להימנע מפרוצדורת נרחבות ומיותרות של בניית עצם ולעיתים אף למקם שתלים ללא ביצוע חתך ניתוחי.

השתלת שיניים היא הליך רפואי מורכב, אך תוצאותיו מניבות חיקוי מיטבי של מבנה השיניים הטבעי ומאפשרות חזרה לתפקוד שיניים מלא הנשמר לאורך זמן. האמצעים האבחנתיים והטיפוליים החדשניים, יחד עם הידע והגישה הטיפולית הייחודית שלנו, מאפשרת לנו לבצע שתלי שיניים תוך מזעור אי הנוחות, ומאפשרת לכם חזרה מהירה לתפקוד מלא והצלחה בשיקום.

One dental mirror isolated on white

מה זה שיקום הפה ?

עולם הרפואה המודרנית בנוי מהתמחויות בתחומים ספציפיים, ואף תת התמחויות. הצורך בהתמחות ספציפית נובע מהידע העצום הקיים היום שלא מאפשר למטפל לשלוט בכל התחומים גם יחד. התמחויות בתחומים ייחודיים מתקיימות גם ברפואת שיניים. משרד הבריאות מכיר בהתמחויות ספציפיות, ביניהם ההתמחות בשיקום הפה. מומחיות זו עוסקת בשחזור שיניים בכדי לשפר תפקוד ואסתטיקה ברמה הטיפולית הגבוהה ביותר. החל בטיפולים פשוטים (סתימות, כתרים, הלבנת שיניים ועוד) ועד לטיפולים מורכבים הכוללים טיפולים אסתטיים, השתלות שיניים, השלמת חסר שיניים נרחב, שחיקת שיניים, בעיות סגר מסובכות.

Dental tools set for teeth dental care isolated on white. Stomat
Healthy teeth smile woman beauty skin cosmetic spa portrait

השתלת שיניים בכל הפה

תהליך השתלת שיניים בכל הפה, הוא תהליך מורכב הכולל ניתוח כירורגי, המיועד לאנשים אשר מעוניינים להחזיר לעצמם את איכות החיים בעקבות הרס שיניים נרחב. בעזרת היכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום, רופאים יכולים לבצע ניתוח זה באופן אידיאלי, להחזיר את שיני המטופלים למצב מתפקד ולא פחות חשוב מכך, להעניק לשיניים שלהם נראות אסתטית ויפה.

מי יכול לבצע השתלת שיניים בכל הפה?
בשל מורכבות הניתוח להשתלת שיניים בכל הפה, תהליך זה יכול להתבצע אך ורק על ידי רופא מומחה בתחום זה. רופא מומחה בשיקום הפה הוא רופא אשר עבר התמחות מקצועית בתחום, כמו ד"ר הלל ברוך שיש יש לו ניסיון רב בהשתלות מסוג זה. מכיוון שתהליך השתלת שיניים בכל הפה הוא תהליך הכולל בדיקה של המטופל, תכנון מקדים, החדרת שתל, בניית כתר וכמובן ליווי אישי גם בתהליך ההחלמה, יש צורך ברופא מנוסה, מקצועי ואחראי, שניתן לסמוך עליו בביצוע משימה חשובה כמו זו.

צלצלו ותאמו לכם פגישת ייעוץ מקצועית.
ד"ר הלל ברוך 079-5805785
קרן היסוד 13 ירושלים

Dental tools set for teeth dental care isolated on white. Stomat
דילוג לתוכן