מהו הטיפול הטוב ביותר להלבנת שיניים?

הלבנת שיניים
לחיוך שלך יש השפעה מיידית ובאופן תת-מודע על האנשים מסביבך. חיוך צחור נתפס כחיוך בריא, משרה תחושה של נעורים, משדר חיות, שמחה וחום.
הלבנת שיניים היא אולי הדרך הקלה והנוחה ביותר לשיפור החיוך שלך, וכיום מוצעות דרכים רבות להלבנת שיניים. כיצד תבחר איזה טיפול הוא הטוב ביותר עבורך?
לחיוך יש ערך
הסטטיסטיקה מגלה שמראה החיוך שלנו חשוב לנו במיוחד. לפי סקר האקדמיה האמריקנית לקוסמטיקה דנטלית:
כל מבוגר (99.7%) מאמין שחיוך הוא נכס חשוב ליצירת קשרים חברתיים. 96% מהמבוגרים מאמינים שחיוך מושך הופך את האדם לאטרקטיבי יותר עבור המין השני.
שלושה-רבעים מהמבוגרים (74%) מאמינים כי חיוך לא מושך יפגע בסיכויו של אדם להצלחה בקריירה.
וכשנשאלו המגיבים, "מה היית רוצים לשנות בחיוך שלך?", התשובה הנפוצה ביותר הייתה: שיניים בהירות ולבנות יותר.
הסיבות לשינויי צבע בשיניים
שיני חלב הן מטבען לבנות יותר משיני המבוגרים המופיעות בשלב מאוחר יותר בחיינו. ככל שאנו מתבגרים, שינינו עשויות להתכהות ולהצהיב. זוהי גם אחת הסיבות שגורמות לנו לחשוב על בעלי שיניים לבנות כצעירים יותר.

קיימים מספר גורמים בגללם משנות השיניים את צבען. הסיבות העיקריות הגורמות לשיניים כהות הן תורשה, אנטיביוטיקה ומאכלים מסוימים, בנוסף לשינוי הטבעי המתרחש עם הגיל.

שינוי בצבע השן החיצוני נגרם כתוצאה מגורמים חוץ גופניים, בעיקר אוכל וטבק. הסיבות העיקריות להצהבת שיניים חיצונית הם עישון, מזון המכיל טאנין, קפה, תה, גזר, תפוזים ומאכלים נוספים.

השינוי בצבע הפנימי של השן נגרם כתוצאה משכבת האמייל (זגוגית השן) והדנטין. הסיבות העיקריות לשינוי צבע השן הפנימית הן חשיפה למינון גבוה של פלואוריד, טטרציקלין, שימוש באנטיביוטיקה בילדות, בעיות התפתחותיות, עששת, שחזורי שיניים, בעיות בשורש השן ומקרי טראומה.

סוגי הלבנת שיניים
שתי הגישות הנפוצות ביותר כיום להלבנת שיניים הן גישת הטיפול במרפאת השיניים וגישת "עשה זאת בעצמך" עם מוצרי מדף.
הלבנת שיניים במרפאה
הלבנת שיניים מקצועית בירושלים במרפאת שיניים היא שיטת ההלבנה המדויקת והבטוחה ביותר. על אף שהחומרים המופעלים חזקים יותר, שאר חלקי הפה, כולל החניכיים, נמצאים תחת השגחה ומוגנים מפני החומרים הללו.
במרפאת השיניים של ד"ר הלל ברוך, מערכות ההלבנה המתקדמות והאפקטיבית ביותר וביכולתן לשנות את לובן השיניים אפילו תוך פגישה אחת. השיניים שלך יכולים להתבהר בכ-10 גוונים בתוך שעה!
טיפול הלבנה במרפאה, משפיע בעיקר על השיניים הקדמיות והיא נקודת זינוק מצוינת להמשך בטיפול ביתי כחלק מתכנית הלבנה רחבה ואפקטיבית.
במרפאת השיניים ניתן גם להתמודד ולטפל במהירות בכל נושא שעשוי לעלות בעקבות טיפול ההלבנה, כגון רגישות בשן.
לובן השיניים יימשך במשך שנה אחת או יותר, תלוי בהקפדה על הטיפול הביתי הקבוע ובתחזוקת השיניים השוטפת.
ערכת מדף ביתיות להלבנת שיניים
ערכות הלבנת שיניים הזמינות במרכוליות וברשתות הפארמה, הפכו פופולאריות בשנים האחרונות בעיקר עקב מחירן הזול יחסית וקלות השימוש בהן.
ישנן לא מעט ערכות ביתיות שניתן לרכוש ללא השגחת רופא השיניים, ביניהן רצועות הלבנה לשיניים, פלטות שיניים המכילות ג'ל, משחות להלבנת שיניים ואפילו גומי ללעיסה.
על אף שלרוב מדובר במוצרים בטוחים, הם אינם מתאימים לכל. לעיתים קרובות מוצרי מדף אינם מתאימים למבנה הפה והלסת בצורה תקינה דבר שעשוי לגרום לזליגת ג'ל ההלבנה, לגרום לגירוי בחניכיים ולטיפול לא איטי ובלתי אפקטיבי.

ניתן לשלב הלבנת שיניים עם ציפוי השיניים שהוא טיפול נוסף שאנו מעניקים במרפאה