נקיון פסח גם לשיניים! מגוון טיפולים חדשניים להלבנת שיניים

טיפולים חדשניים להלבנת שיניים

החיוך שלנו משפיע לא רק על איך שאחרים מסתכלים עלינו, אלא גם על הדימוי העצמי שלנו. שיניים לבנות ובריאות מעידות על מודעות לבריאות ובהחלט משאירות רושם טוב. הגוון של השיניים משפיע רבות על התפיסה שלנו את גיל המחייך, לדוגמה בתחום הקולנוע והתאטרון פועלים להכהות שיניים על מנת להקנות לשחקן מראה מבוגר. לחילופין פעולה להבהרת שיניים תיצור מראה צעיר ורענן.

השיניים של כולנו עם השנים מאבדות את צבען המקורי ומצהיבות. בגלל תחזוקה לא נכונה או בעיה גנטית השיניים שלנו עלולים לאבד מחיוניותן. שיניים שאינן לבנות ומטופחות הן שיניים לא יפות ודבר זה עלול לפגוע בביטחון העצמי שלנו עד כי פחד לחייך. יש להימנע מעישון, היות וניקוטין הוא הגורם הראשון שיכול להצהיב את השיניים. יש לבצע אחת לחצי שנה הורדת אבנית באמצעות טיפול אצל שיננית. מי שמעוניין לבצע הלבנת שיניים, יהיה חייב לבצע אותה רק אצל רופא שיניים. ישנה גם הלבנה של שיניים ביתית, שבו המטופל רוכש ערכת הלבנה ויכול לבצע אותה בעצמו, אך היא פחות יעילה.

טיפול לטיפוח והלבנת השיניים ולאחר מכן שמירה ותחזוקה נכונה, יאפשרו לכם להגיע לחיוך יפה ויותר חשוב מכך, בריא!

הלבנת שיניים, היא בעצם הבהרה של גוון השן הנוכחי והתוצאה המתקבלת לאחר הטיפול, תלויה במצב ההתחלתי. השיניים עלולות להצהיב או לשנות את צבען הטבעי בגלל סיבות רבות ומגוונות בנוסף לעישון כמו שתיית קפה, תה ויין או אכילת מזון המכיל צבעי מאכל טבעיים או סינטטיים.

תכונות גנטיות משפיעות על צבע השיניים, הגיל וטיפולי שיניים מסוגים שונים כמו טיפול שורש או סתימה שלא התבצעה כראוי. כיום קיימת בידינו האפשרות לשנות את גוון השן או קבוצת שיניים באמצעים פשוטים יחסית. החומרים ש"צובעים" לנו את השיניים שוקעים לתוך חריצים מיקרוסקופיים המצויים על זגוגית השן. כאשר הגוון של שן כהה עקב צביעה חיצונית ניתן לבהיר או להלבין את השיניים.

התוצאות של ההלבנה הן אינדיבידואליות אצל כל אחד ואחד. יש להתייעץ עם רופא השיניים לפני שתרכשו את הערכה להלבנה ביתית של השיניים. רופא השיניים ישתמש בסרגל של גוונים, על מנת להתאים את הגוון הקרוב ביותר לצבע השיניים שלכם. הלבנת השיניים יכולה להבהיר את השן בתשע דרגות. אל תחלמו כי קיים גוון לבן מאוד. הרופא יוכל לומר לכם בערף על תוצאות הלבנה, כך שיהיה לכם עבור מה לצפות.

ישנן מספר טיפולים חדשניים להלבנת שיניים

הלבנת שיניים זה בעצם טיפול קוסמטי, ההלבנה הנפוצה ביותר היא באמצעות לייזר ובתוך שעה אחת, המטופל יוצא עם שיניים לבנות.

בטכניקת הלייזר, שמים ג'ל הלבנה על השיניים ולאחר מכן מקרינים באמצעות מכשיר הלייזר שכך השיניים הופכות להיות לבנות. טיפול זה, אורך כשעה ומחירו של הטיפול יכול לנוע בין 1,000-2,000ש"ח.

את ערכות ההלבנה, ניתן להשיג בפארמים השונים, או אצל רופא השיניים. ערכות ההלבנה הן פשוטות לשימוש והן מכילות את המינון הנכון, יש ערכות שניתן להשאירן למשך לילה שלם. ניתן לרכוש סטריפים לשיניים, אמנם הם יעילים פחות, אך בכל זאת ישנה תוצאה. גם תרופות סבתא ישנן על מנת להלבין את השיניים כמו למשל קליפת בננה, חליטה של תה מרווה, או בעזרת מי חמצן וסודה ביקרבונט.

חלק מהטיפולים נעשים במרפאה וחלקם מתבצעים בבית בעזרת תבניות מותאמות מיוחדות, אשר לתוכן מכניסים את חומרי ההלבנה ומרכיבים על השיניים למשך מספר שעות ביום, עד לקבלת התוצאה הרצויה.

במקרים מיוחדים בהם צבע השיניים כהה במיוחד, השיניים סדוקות או שבורות, מומלץ לטפל בהן באמצעות טכניקה של ציפויי השיניים בעזרת עלי חרסינה דקים בשם " Porclain Laminate Venners.- אשר באמצעות הדבקה על גבי השן (ללא הרדמה וללא כאב) יקנו בזמן קצר מראה בריא ומטופח וישמרו על מבנה השן.

טיפול פשוט ומהיר יגרום לכם לחזור ולחייך בפה מלא שיניים לבנות ויפות!

אנו נהנים לראות את החיוכים חוזרים אל פניהם של המטופלים שלנו ופועלים בתחום זה בהצלחה מוכחת מספר רב של שנים.